Feestcommissie

Iedereen weet natuurlijk dat hockey een ongelofelijk leuke en gezellige sport is! Je hebt toffe teamgenootjes, top-trainers en coole coaches, maar er is meer dan hockey.

Wat dan? Hockeyfeesten! En die feesten worden georganiseerd door de feestcommissie van MHC Steenwijk. Zo'n 6-8 keer per jaar organiseren wij feesten/evenementen voor de verschillende ledengroepen binnen onze club. Kijk voor foto's op onze Facebook-pagina.

Ook zijn er enkele "vaste nummers” die we met veel plezier en succes organiseren:

• De Spooktocht: ieder jaar weer proberen we de dappere jeugd van onze club de stuipen op het lijf te jagen! Afgelopen keer waren bijna 200 man op de been!
  • Het MHC-gala: een avond waar je ongegeneerd chique mag zijn op de hockey!
  • Het jeugdkamp: een avondje logeren op de hockeyclub, met een dikke bult activiteiten, zoals een talentenshow en een spannend spel, om iedereen lekker vroeg moe en op bed te krijgen! (Dit is voor de ouders, stiekem gaan we natuurlijk langer door!)
  • FKHT: het Familie en Kennissen HockeyToernooi, de klapper van het seizoen! Het meest gezellige toernooi op het MHC-complex! Hockeyen met (meestal) mooi weer, daarna lekker barbecueën en meer dan genoeg te doen als je even niet speelt. Met prijzen voor o.a. het leukst geklede team. Uiteraard voor al onze leden en vrienden, familie, kennissen!