Informatie voor nieuwe leden

Als je na proeftrainingen besluit om lid te worden, vul dan online het inschrijfformulier in. Dit formulier vind je op de website of klik hier. Het is overigens wel belangrijk dat ook wij een ondertekend exemplaar ontvangen! Dus vergeet niet om het inschrijfformulier te printen, te ondertekenen en vervolgens :

• Te mailen sturen naar[email protected]

of

• Versturen via de post naar:
    MHC Steenwijk
    T.a.v. Ledenadministratie
    De Wilgen 13
    8355 BA Giethoorn

Als het getekende formulier is ontvangen zal de inschrijving worden afgerond. Je krijg hiervan een besvestigingsmail en nog een separate mail met inloggegevens voor het LISA Hockey systeem. Hiermee kun je inloggen op de MHC website maar ook in de LISA app.

Daarna ontvang je bericht van de Technische Commissie. Zij laten je weten in welk team je mee kunt trainen. Meestal train je eerst een periode mee voordat je wedstrijden gaat spelen. Maak vooraf goed duidelijk wat jouw verwachtingen zijn en vraag wat jouw trainer/begeleider van jou verwacht. Dit voorkomt teleurstellingen en discussies achteraf.

Lees ook vooraf de spelregels van het lidmaatschap goed door, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.